Verzending

We verzenden via onze website naar alle EU-landen. De landen waarnaar we verzenden zijn België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.

Wanneer je bestelling en betaling op werkdagen voor 13:00 uur afgerond zijn, wordt het pakketje nog dezelfde dag verzonden. Orders die in het weekend worden besteld en betaald, vrijdag na 13:00 uur, zaterdag en zondag, worden op maandag verzonden.

Overkomstduur

Nederland 1 dag
België 1-2 dagen
Duitsland 2-3 dagen
Alle andere landen kijk hier - Gebruik kolom:Parcels with Track & Trace

Wanneer je je bestelling hebt afgerond in de webshop, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de bestelling. Wij zorgen er vervolgens voor dat je bestelling met zorg en liefde wordt verpakt en op die manier veilig vervoerd kan worden. Wanneer de bestelling bij ons verwerkt is ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je je bestelling via PostNL kan volgen.

Let op: in Nederland en grote delen van België wordt post bezorgd op zaterdag. Vooral in bepaalde delen van België wijkt dit af. Ontvang je normaal gezien nooit post op zaterdag? Dan zal dat helaas ook gelden voor je pakketje van Tiny Giggles.

De verzending van jouw artikel verloopt via PostNL

NEDERLAND - Bestellingen vanaf € 49,- worden gratis thuisbezorgd. Daaronder bedragen de verzendkosten € 4,90.
BELGIË / DUITSLAND - Bestellingen vanaf € 69,- worden gratis thuisbezorgd. Daaronder bedragen de verzendkosten € 6,90.

VOOR ALLE ANDERE EU LANDEN - Bestellingen vanaf € 250,- worden gratis thuisbezorgd. Daaronder zijn de verzendkosten te zien bij het selecteren van het land bij het afrekenen.

Ja, je kunt onze producten op een ander adres laten afleveren.

Je ontvangt via de mail van ons een Track & Trace code. Hiermee kun je het pakket volgen.

PostNL streeft ernaar om jouw bestelling op de afgegeven leverdatum en tijdstip te bezorgen. Het kan echter voorkomen dat er soms wordt afgeweken van de leverdatum. Op het moment van verzending ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met een PostNL Track & Trace code, waarmee je jouw bestelling gemakkelijk kunt volgen. Als je niet thuis bent wanneer jouw bestelling wordt bezorgd, ontvang je een e-mailbericht met de ophaallocatie van jouw pakket, welke ook te vinden is via de Track & Trace link. Indien de Track & Trace link aangeeft dat jouw bestelling is bezorgd maar je geen pakket hebt ontvangen, meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. We zullen direct een onderzoek starten naar jouw pakket, aangezien we begrijpen hoe vervelend dit kan zijn als er iets misgaat tijdens de bezorging van jouw bestelling.

Het spijt ons enorm als je niet tevreden bent met je aankoop of onze service. Wij willen graag de klacht voor je oplossen, dus voel je vrij om contact op te nemen met onze klantenservice.